به گزارش پایگاه خبری بازیافت ایران به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از پایگاه خبری گرو، امیررضا یوسفیان با اشاره به وجود بحران آب در کشور گفت: در راستای کاهش هزینه‌های جاری، استفاده بهینه از منابع آبی موجود و افزایش راندمان آبیاری کار تجهیز فضای سبز شهر نهاوند به سیستم‌های آبیاری نوین شروع‌شده که تاکنون پارک کوثر این شهر به سیستم آبیاری تحت‌فشار مجهز شده است.

وی اظهار داشت: با توجه به تجربه و توانمندی‌های واحد فضای سبز، اجرای پروژه‌های تجهیز فضای سبز به روش‌های نوین توسط همین این واحد با کمترین هزینه و بالاترین کیفیت ممکن عملیاتی شده است.

شهردار نهاوند افزود: این پروژه شامل ۷۰۰ متر لوله‌گذاری است که کار آب‌رسانی به فضای سبز پارک کوثر نهاوند را تسهیل می‌کند و راندمان بالایی دارد.

وی اظهار داشت: در این طرح با اجرای سیستم آبیاری تحت‌فشار این مکان که با مشکل تأمین آب و آبیاری مواجه بود، به وضعیت مطلوبی خواهد رسید.

یوسفیان گفت: برای اجرای این پروژه مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات داخلی هزینه شده است.

شهردار نهاوند همچنین از خرید ۲۴ عدد باکس زباله ۷۷۰ لیتری به‌منظور نصب در معابر خبر داد و گفت: با توجه به تجهیز خدمات شهری به ماشین جمع‌آوری زباله و به جهت ارتقاء سطحی کیفی جمع‌آوری زباله‌های شهری و رعایت اصول و شرایط بهداشتی این شهرداری اقدام به خریداری ۲۴ عدد باکس زباله با زیر مخزنی دیگر برای نصب در معابر سطح شهر نهاوند نموده است.

وی بابیان اینکه تعویض و جایگزینی باکس‌های زباله معیوب با باکس‌های جدید ازجمله فعالیت‌های انجام‌گرفته توسط معاونت خدمات شهری بوده افزود: با توجه به گستردگی شهر، اهمیت نظافت و پاکیزگی شهر و همچنین تسریع درروند جمع‌آوری زباله‌ها، تعداد سطل‌های زباله مکانیزه در سطح شهر نهاوند افزایش‌یافته است.

یوسفیان در پایان گفت: از عموم شهروندان گرامی تقاضا می‌کنیم با همراهی و همکاری در داشتن شهر تمیز، زیبا و پاک با مجموعه شهرداری همکاری کنند.