به گزارش پایگاه خبری بازیافت ایران به نقل از خبرگزاری تسنیم از یاسوج، نستهن مقدم ظهر امروز در نشست مدیریت پسماند کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: طرح مدیریت پسماند شهر یاسوج با پوشش فرا شهری تا پایان هفته ارائه که در صورت عملیاتی شدن بخشی از شهرهای اطراف را نیز پوشش می‌دهد.

وی عنوان کرد: طی دو مرحله آگهی عمومی برای فراخوان بخش خصوصی در حوزه مدیریت پسماند ارائه شده که طی این هفته نیز برای سومین بار این آگهی منتشر می‌شود

مقدم با تاکید بر حرکت به سمت مدیریت اصولی پسماند، ابراز داشت: سه پیمانکار ما موظف شده‌اند که هرکدام یک دستگاه مکانیزه جمع آوری زباله را وارد مدار کنند و البته حوزه مدیریت پسماند مهم بوده و هدفگذاری‌هایی برای تحقق اهداف در این بخش انجام شده است.

در ادامه شهردار مادوان با اشاره به ایجاد سایت دفن زباله «دو پشته» دشتروم، گفت: در سال ۹۶ سه موضوع حفر ترانشه، فنس کشی و ایجاد ساختمان مدیریت هدفگذاری شد.

داریوش جهانبخش افزود: در همین راستا طی جلسه‌ای با محوریت استانداری ۲۰۰ میلیون تومان به حساب دستگاه متولی ریختیم که پس از گذشت چهار ماه این مهم عملیاتی نشد.

جهانبخش تصریح کرد: طی جلسه‌ای در دفتر فنی استانداری مقرر شد که ما نسبت به اجرای عملیات اقدام کنیم و تا پایان آبان ماه بخشی از عملیات فنس کشی محقق شد و به دلیل شرایط جوی امکان ادامه فعالیت به این سمت از سال موکول شد که تنها بتن پایه فنس مانده است که اجرایی خواهد شد.

شهردار مادوان با اشاره به مناقصه ساختمان مدیریت این سایت، افزود: تکمیل ساختمان نیز در آینده‌ای نزدیک عملیاتی می‌شود.